دانلود پروژه مقاله تحقیق گزارش کارورزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

دانلود پروژه مقاله تحقیق گزارش کارورزی و کارآفرینی

این وبلاگ با مساعدت دوستان عزیزم آماده کمک به شما عزیزان میباشد

مدیریت مارک تجاری موفق یک seme در نظریه جدید و اشاره های علمی


مدیریت مارک تجاری موفق یک seme در نظریه جدید و اشاره های علمی


فهرست مطالب
 
مدیریت مارک تجاری موفق در (SME)   یک نظریه جدید و اشاره های علمی. 3
خلاصه هدف  3
طرح، روش، دسترسی 3
یافته ها  3
تعریف مارک تجاری  4
استراتژی مارک تجاری 5
ضرورت وجود مدیر مارک تجاری در سازمانها 5
بازاریابی مارک تجاری 6
تعهد و وفاداری به مارک چیست؟ 6
وفاداران به مارک تفکری اینچنین دارند 7
گامهای اساسی برای تاسیس شرکت 7
نتیجه گیری 10
نوع مقاله  مقاله تحقیقی 10
معرفی 10
هدف 12
ادبیات و نوشته 12
تعریف (SME)  13
سود بازار یابی از (SME)
مدیریت مارک تجاری  15
روش شناسی 17
مصاحبه ها  17
شرکت های متوسط خصوصی  18
انعام مطالعه    19
نتایج و خاتمه ها  19
مدیریت مارک تجاری چه نقسی را در(SME) بازی می کند؟ 19
نتیجه 21
(SME)چه کاری برای ایجاد یک آگاهی بالای تجاری انجام می دهد؟ 21
خاتمه 23
بازار یابی و مدیریت تجاری در(SME) 24
مزیت ها عبارتند از  25
نتیجه 27
راهنما ها برای ایجاد یک مارک تجاری(SME) مؤثر  28
روشنی راهنماهای جدید 29
نتیجه و خاتمه 30
توسعه دادن یک طرح جدید 32
یک طرح مخروطی برای نقش مدیریت در(SMEs) 32
طرح توسعه مارک تجاری برای(SME) 34
توصیه هایی برای موسسان و مدیران شرکت 38
توصیه هایی برای مطالعه ی بیشتر 41
مراجع 42
انفعال،اختراع و تفریح،اسرارایجاد مارک شغلی کوچک هستند 46
مارک های تجاری موفق بارهای پول را ایجاد می کنند- یا آیا این کار را انجام می دهند؟ 47
 
مدیریت مارک تجاری موفق در (SME)   یک نظریه جدید و اشاره های علمی.
خلاصه هدف 
 مدیریت مارک تجاری در تعهدات در اندازه های کوچک تا متوسط(SME)  یک ناحیه از مطالعه و بررسی در اوائلش است هر چند نوشته های قابل توجهی ،درباره ی مدیریت مارک تجاری در عموم ،انتشار داده شده است. تمام مطالعات و بررسی های تئوری و موردی تنها بر پایه ی شرکت های چند ملیتی قرار داده شده اند.این مقاله پیشنهاد  می شود به شرط این که نتایج و خاتمه های تحقیقات اکتشافی در مورد این موضوع و در مورد (SME)   عملی باشند.
 
طرح، روش، دسترسی
 برای فهمیدن نقش دقیق مؤسس شرکت و آماده کردن جواب برای پنج سؤال تحقیقاتی،یک مطالعه ی کیفی که بر پایه ی عمق مصاحبه با بیشتر شرکت های متوسط قرار داده شده،متعهد شده بود. نتایج برجسته از این تحقیقا ت اکتشافی به دست آمده بود.
 
یافته ها 
مقاله به خواننده نشان می دهد که نقش مدیریت مارک تجاری در  (SME)   چیست.همچنین تمام عواملی که روی آن تاثیر می گذارند چیستند؟ هم چنین یک مدل و طرح جدید را برای پیشرفت مارک تجاری در (SME) معرفی می کند.چیزی که اهمیت نقش درونی مدیریت مارک تجاری را در این سازمان روشن می کند .مهم ترین یافته این است که اشتیاق برای مارک تجاری در تمام شرکت،یک عامل بسیار مهمی است که توسط یک نقش فعال از مؤسس شرکت برای انجام دادن شناخت مارک تجاری شروع شده است.این برخورد به نظر می رسد که پر معنی و مهم باشد البته خلاقیت در این فرآیند واجب است. 
 
اشاره های عملی  تغییری که مدیر شرکت نسبتا کوچک باید ایجاد کند،قرار دادن مارک تجاری در موقعیت بالا،در دوره ی ذهنی روزانه ی خودشان است. رسیدن به شناسایی مارک تجاری در خود سازمان شروع میشود.
 
اصلیت/ارزش  برای اولین بار در تاریخ ،جستجوی جامع در مدیریت مارک تجاری در(SME) با ایجاد تئوری های جدید و گوناگون ترکیب شده است و در نظریه های عملی بسیار نتیجه می دهد.اینها نظریه هایی هستند که می توانند توسط خواننده در سازمان شخصی خودش استفاده شوند.
 
کلمات کلیدی  مدیریت مارک تجاری،تعهدات کوچک تا متوسط،بازاریابی  ،تأسیس شرکت.
 
تعریف مارک تجاری
تعریف مارک تجاری سیری است برای کشف استعدادهای نهانی و نقاط ضعف یا به کلام ساده تر خودیابی کلی. این فرآیند می‌تواند دشوار، وقت‌گیر و گاه ناخوشایند باشد. در این راستا پاسخگویی به پرسش های زیر سودمند خواهد بود
▪ رسالت تشکیلات شما چه می‌باشد؟
▪ مزایا و ویژگی‌های محصولات / خدمات خود را در چه می دانید؟
▪ مشتریان فعلی و احتمالی چه تصوری از تشکیلات شما دارند؟
▪ می خواهید با چه روش‌هایی با این تشکیلات همکاری کنند؟‌
 
بررسی جامعی صورت داده و طی آن نیازها، عادات و خواسته های مشتریان فعلی و احتمالی را دریابید. بر احتمالات تکیه نکرده و واقعا آنها را درک کنید. از آنجا که تعریف مارک تجاری و ایجاد یک استراتژی صحیح گاه پیچیدگی‌هایی دارد پس بهره گیری از تخصص یک گروه مشاور کسب و کار کوچک یا یک مرکز توسعه کسب و کار کوچک به عنوان اهرمی برای رسیدن به مقصود ایده مناسبی خواهد بود.
 
استراتژی مارک تجاری
استراتژی مارک تجاری یعنی به چه نحوه چه اندازه، کجا، چه وقت و برای چه کسانی جهت برقراری ارتباط از طریق مارک تجاری برنامه‌ریزی می‌کنید.
 
ضرورت وجود مدیر مارک تجاری در سازمانها
اتفاقی که در سالهای گذشته برای شرکت زمزم رخ داد را حتماْ به خاطر دارید این شرکت به دلیل عدم ثبت مارک تجاری خود با مشکلات عدیده ای روبرو گشت . در ساختارهای بازار یابی شرکتهای ایرانی اهمیتی به مدیریت مارک تجاری به عنوان یک زیر شاخه اصلی بازاریابی داده نمی شود در حالیکه در تمامی شرکتهای بزرگ دنیا مدیر مارک تجاری وظایف مهمی را بر عهده داشته و مارک تجاری به عنوان یک دارایی مهم شرکت حتی در صورتهای مالی آورده می شود و به اطلاع ذینفعان شرکت رسانیده می شود . جدولهای مقایسه ای برای مارک تجاری شرکت و مارکهای رقیب آورده می شود و میزان افت یا افزایش ارزش مارک تجاری در آن ذکر می گردد. بنا به دلایل مذکور شرکت ایران خودرو مدیر برند سمند را بکار گرفت تا به اتفاقی مانند زمزم دچار نگردد . ( البته ایران خودرو قبلا در نامگذاری پژو پرشیا با این مشکل روبرو گشت که نام این خودرو را به پژو پارس تغییر داد.)
 
بازاریابی مارک تجاری
در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم(پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر قیمت می‌باشند، که از طریق تأثیر بر ابعاد ارزش ویژه مارک تجاری(شامل کیفیت دریافت شده، وفاداری و تداعی(آگاهی) از مارک تجاری)، بر ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر می‌گذارند.
تجزیه و تحلیل نتیج تحقیق براساس مد‌ل‌یابی معادلات ساختاری انجام گرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان می‌دهند که تصویر دهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات و حجم(پوشش) توزیعی تأثیر مثبت و مستقیمی بر ارزش ویژه مارک تجاری دارند، بطوریکه ارایه محصولات در فروشگاهی با تصویر ذهنی خوب، تبلیغات گسترده و توزیع گسترده محصولات، سبب تقویت ارزش مارک تجاری می‌شوند.
 
تعهد و وفاداری به مارک چیست؟
وفاداری به مارک هدف نهایی و غایی شرکتی است که دارای محصولی با علامت تجاری ویژه است. اولویت یا ترجیح خرید یک مارک ویژه در یک قفسه محصول توسط مشتری، وفاداری به مارک نام دارد. مشتریان دریافته‌اند که مارک تجاری مورد نظرشان به آنها طرح وترکیب محصولی سالم، دارای سطوحی از کیفیت با قیمت مناسب عرضه می‌کند. این ادراک مشتری پایه واساسی برای تکرارخریدهای جدید می‌شود. مشتریان در آغاز، یک خرید امتحانی از محصولی با علامت تجاری ویژه می‌کنند وپس از رضایت از آن به تکرار وادامه خرید همان علامت تجاری یا مارک مایل می‌شوند، زیرا به آن محصول آشنا ومطمئن هستند


دانلود کامل مدیریت مارک تجاری موفق یک seme در نظریه جدید و اشاره های علمی

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.